Informacje

Czy wasza firma zapewnia serwis urządzeń?
Nasze fotele charakteryzują się bardzo niską awaryjnością. Naturalnie udzielamy 2-letniej gwarancji na wszystkie nasze produkty z serwisem na terenie całego kraju. Serwis pogwarancyjny jest odpłatny.
 
Jak wygląda sprawa płatności za towar i transport?
Istnieją różne możliwości zapłaty, jednak najwygodniejszą jest zaliczka wysłana przelewem na konto firmy, a reszta w gotówce przy odbiorze, ponieważ dostarczamy fotel na miejsce własnym transportem gratis i oferujemy pomoc przy montażu urządzenia.
 
Czy oferowane modele są dostępne w różnej kolorystyce?
Oczywiście wszystkie nasze produkty posiadają różną kolorystykę. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani, którymś z naszych produktów prosimy o przesłanie danych kontaktowych. Postaramy się skontaktować i przedstawić gamę dostępnych kolorów dla konkretnego produktu.